2012. augusztus 24., péntek

4.Fejezet:Ariel és Irisz


Stan és Will egy tó melet találták magukat.A tó tuloldalán egy ház ált.Két  emeletes volt és az erkélyei ösze voltak kötve.A ház falát félig benöte a leostyán.
-Abban a házban fogsz lakini-és rámutatot a fent emlitett házra.-Egy jó tanács töröld majd meg a lábad mikor bemész,Ariel alergiás ha valaki rálép a padlójára.
-Értetem-mondta nagy komolyan Will
-Na add a mancsod-mondta Stan ,mikor vil megfogta a kezét Stan felugrott és hirtelen Willel együt egy kis felhövé véltoztak ami 1-2 méterel a föld felet lebeget.Nemsokára el si indultak, nagy sebeségel süvitettek el a tó fellet.A nap már lasan lefele ment és a fény tükrözödött a vizen.Mikor elértek a házhoz a felhő leereszkedett és viszaváltoztak.Stan a ház felé indult majd bekopogott.
-Kiaz?-halatszot egy lágy és magas hang, de mégis mintha félelem is lett volna a hangjában.
-Én-mondta lazán Stan
-Ki az az én-halatszot a válasz-a nevedet ha lehet-monta és még mindig halatszot a félelem a hangjában.
-Stan Gold, azaz a férjed-mondta unottan Stan
-Oh......-és az ajtó kinyilt és kijött rajta egy nem tul magas égövöröshaju kékszemü fiatalos aszony.Egyenesen Stan nyakába vetette magát-nem is tudom mikor látalak utoljára-mondta mikor már leszált a nyakábol
-Hát sok dolgom volt és-mondta mikor már bementek a házba-.....na mindegy,azért jötem mert lehet hogy halotad hogy Arthur és Chintya Gold meghalt és tudod Willnek nincs hova mennie és...
-Ne is fojtasd-vágott a szavába Ariel-Persze hogy itt fog lakni hova is mehetne?
-Ja jó-mondta Stan s látszot hogy nagyon megkönyebült
-Irisz!!!-mondta Ariel-gyere le és kisérd fel Willt.-nemsokára lejött egy feltünöen széparcu lány.A haja vörös volt és kb a csipöjéig ért, a szeme ugyanolyan volt mint Willnek csak nagyobb.A haja elegánsan lófarokba volt kötve.
-Értem anya-mondta unottan.Ekkor meglátta az apját és sikantot egy kicsit maj ö is odaszalart és megölelte Stant-Apa.....miért nem mondtad hogy jösz?
-Nem tudtam én se, de nem maradokm sokáig mert sok dolgom van.
-Mindig sok dolgod van-mondta szomoruan Irisz-de mindegy majd a suliban töbet látlak
-Na ne beszéj hanem csináld amit mondtam kisérd fel Willt-mondta Ariel.Látszot hogy ketesben akar beszélni Stanel.
-Értetem-mondta és elindult felfele a lépcsön.Will utána ment.Az emeleten egy folyosóra értek ott mentek egy kicsit és elértek az utolsó ajtót.Irisz kinyitotta és betesékelte Willt.A szoba nem volt tul nagy de elég othonosan volt berendezve.Egy ágy egy szekrény és egy éjeliszekrény volt benne,a falat világoszöldre festeték, az ablak nagyon nagy volt,érkélye is volt a szobának.
-Hu....szép kis szoba-mondta Will
-Tudom-mondta a lány-szeretem az erkélyét mert reggel látszik a napfelkelte innen.-mondta és egy pillantást vettet az ablakra-ja és hátt.....részvétem a szüleid miatt.
-Oh....kösz-mondta zavartan
-Ha beszélgetni akarsz vagy valami nyugottan szoj-mondta és megengedett magának egy félös pillantést Will felé.Will ekor vett észre hogy a lány szeme kicsit könyes.
-Jol vagy?-kérdezte vill megértö hangon-könyes a szemed
-Oh...-mondta zavatran-igen csak tudod a szüleid az én keresztszüleim voltak és most......
-Nyugi.mondta Will mikor láta hogy irisz már majdnem sir,átkarolta az egyik kezével.
-Kösz-mondta és kibujt az ölelésböl-ha kell valami a szomszéd szobában leszek-Mondta azzal kiment
 Will nemsokára kipakolt majd lehuppant az ágyra.Sokáig nem tudott amudni mert mindig a szülei jártak az eszében.Miért nem meséltek ezekröl a rokonokrol a szüéei ,gondolta Will, hol lehet a kard? Tul sok a kérdés és válasz egy se, és ezekkel a gondolatokkal aludt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése