2012. november 30., péntek

Daniel



Elszöre csak Will vette észre de nemsokára már mindenki felfigyelt a jelenségre.Hirtelen nagy csörömpölés halatszot Willék szobájábol, mindenki odarohant.A szoba ablaka be volt törve.Egy pillanat volt az  egész, láták hogy egy furcsa csukjás , szárnyas valami kisurran a szobábol az ablakkon át.
-Mi a fészkes fene volt ez?-mondta Will és a szeme röktön meggakadt a szekrényén......ki volt nyitva.Röktön odaszaladt.Nem nagyon hiányzott semi.
-Pasz-mondta Lily már az ablakban ált és nézett az elmenekülö árnny után.-akármi is volt elment.
-Jelenteni kéne Stanél-mondt Irisz
-Stanél?-mondt Cortez az ki?
-Az igazgatónál te nagyonhülye.        
-Bocs na nem tudtam, nekem nem az apám hogy a nevén szolitsam.
-Ne vitatkozatok inkább indujuk szolni neki.
Ekkor csapodott az ajtó és koromfekete köpenyben belépett Stan.Nagyon feldultnak tünt borzos haj stb.
-Nem kell már itt vagyok-odament az ablakoz és beleszivott a levegöbe-láttátok...látátok öt?
-Kit?-mondta Will-ki volt az?
-Vagy egy árny vagy.........de az nem lehet.Hogy nézett ki?
-Csukjás szárnyas alak, biztos nem árny az megtámadott volna-mondta Irisz elég feldultnak tünt ö is.
-Biztos vagy benne?-kérdezte visza
-Mondja már meg valaki mi az az Árny?
-Emberek akiket Stick és az ura elátkozott és az uralmába hajtott.A legfélelmetesebb lények az egész világon.-Mondta Irisz látszot rajta hogy nincs inyére eről beszélni.
-De az nem lehetett-vágot közbe Stan-nem szeretik a fényt kizárt dolog hjogy egy árny önnként......-hirtelen elcsuklott a hangja.
-Apa remélem nem arra célzol hogy......
-Bocs gyerekek de mennem kell, fontos dolgom van-mondta és se sz se beszéd kiugrott az ablakon.
-Megmagyaráznád ezt az egészet-mondta Will Irisznek.
-Az árnyak csakk akor teszik ki magukat a napfénynek ha....ha az uruk parancsol nekik, de az nem lehet mert öt régen bezárták...
-Akkor mi volt ez-kérdezte Lily-ha nem árny akkor mi?
-Én-mondta egy hang az ablak felöl.Ott ált...-bocs a zavarásért de el kellet csajam Stant, nem akartam benne kárt tenni-a hangja elégé gyerekeas volt....biztos hogy nem egy felnöté-Oh milyen udvariatlan vagyok a nevem- lvette a csukját egy kissé borzos barnahaju ugy 14-15 éves fiu volt alata- Daniel, Deniel Angel és nem kell félnetrek nem foglak béntani titeket.
Irisz hirtelen eléált és kinyujtotta a kezét-Bum-mondta és az abblak mellet minden szana szét repült és tört de a gyerek meg se mozdult.
-Ugye vitszelsz egy angyalba egy szipla lökőbűbáj ez már majdnem sértés.
-Te nem vagy angyal-vágot közbe Cortez- az angyaloknak fehér szárnyuk van.
-Tesó, nekem megeksz, angyal vagyok csak van bennem boszúvágy azért fekete a szárnyam.De nem ezért jöttem értelmesen szeretnék veletek beszél
-Elektra-mondt aIrisz és villám csapot ki a kezéből
-Ni-mondta nagy unottan-mondtam hogy nem hatnak a bűbájok rajtam szoval ne is prübálkoz Irisz.
-Honnan a fenéből tudod a nevét-kérdezte Will-és mi a fenéért jötél?
-Hogy segitsek-lassan egy fotel felé ment és ledöglöt rá
-Miért biznánk benned?-kérdezte Irisz-te egy sötét lény vagy....
-Nem vagyok sötét lény kikérem magamnk-felemelte a kezét és egy kis fénygolyo volt benne-ha a sötétség szolgája leneék már rég szétéget volna a kezem-mondta majd kidobta a gömböt az ablakon.-veletek vagyok de ha nem kellek el is mehetek-megpróbált felálni de Irisz viszalökte.
-Megvárjuk Stant ö majd megmondja mit tegyünk
-Az nem jó ötlet , Stan sokkps álapotba menne át ha meglátna azt hiszi hogy halot vagyok-mondta nagymosolyal.
Ekkor egy felhö beszált az ablakon és átalakult Stané.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése