2012. december 14., péntek

Dani története


Dani története

-Agromaterium-mondta Stan és egy fekete csova ugrott ki a kezéböl ami egyenesen Dani felé ment.Dani egy könyed mozdulatal kivédte az atkot
-Megörültel???-mondta Dani-megsebbezheted vona Willéket-majd minnél meszebb ált Willtöl .
-Ki a fene vagy?-,mondta Stan idegesen és végig kinyujtott kézell.-Mit akarsz és honnan tudod a nevemet?
-Nagyon jol tudod ki vagyok. Ismersz, tudod volt egyszer egy kisfiu és egy kislány  akit a gondjaidra bizott egy angyal-kezdte el-emlékeszel még?A fiut elraboltak te meg megprobáltad megmenteni de tull késö volt.Beugrik még a történet?
-Az nem lehet-mondta Stan-láttam ahogy belédvágtak egy sötétséglándzsát....
-Azt látad amit akartak hogy lás, és te simán bedöltél nekik.Na de nem számit ember vagy tévedhetsz, inkább azt mond meg hol van Ann?
-Ann?-vágta rá Irisz- apa most arrol az Annröl van szó?-kérdezte és látszot rajta hogy nemleges választ remél
-Iiiiiiiigen-moondta lassan és szégyenkezve Stan-Jol van csak kicsit megviselte a halálod.-mondta Dani felé fordulva-Bizztonságban van.Erdélyben egy hegyi faluban ,hogy se az árnyak és se az angyalok meg ne találhassák.Havonta látogatom.
-Erdélyben-tört ki magábol Dani-erdélybe vitted,??!!!! Azt hittem veled él?Ja de persze neki nem tudtál hazudni mert átlát rajtad öt nem tarthatad magadmellet.-ahogy idegesebb let egyre jobban sötéteted a  szeme, barnábol már-már koromfeketébe ment át-kitöl tanul? minek tanul?
-Mint mondtam egy barátonál van ö tanitja, és nem kérdés hogy mi akar lenni, angyal mint ahogy a testvére akarta volna....
-A testvére  már nem akarja, az angyalok elárulták....vagyis hogy is beszélhetünk angyalokról.Alon lidérc lett már 2 éve, tudom ott volt a börtönben angyal véren él hogy le ne hujjon a lepel róla.
-Alon-vágot közbe Irisz-az nem az angyalok vezérte?
-De az vol amig át nem változott-mondta Dani.
-Ez biztos-kérdezte Stan- ha igaz akkor nagyob bajban vagyunk mint hittem.
Will semit sem értet az egészböl de érezte hogy köze van hozzá.Hirtelen felált és jó idegesen elordibálta magát.
-Elmondaná valaki végre mi a fészkes fene folyik itt!!!
-Elmondom ha anyira akarod-mondta Dani majd közelebb ment Willhez-apam meghalt még 3 éves koromb anyámmal együt, a Lord Chaos elleni harcban estek el.Mind a ketten angyalok voltak  igy tudtak egy utolsó üzenetett hagyni haláluk után melyben engem és a testvéremet Stanre bizták.Az árnyak nemsokára rájötekk hollétemre és elraboltak.2 hétig vártam valami csodát hogy kimentsenek onnan de nem jött semi.Ugy éreztem bármit megadnák azért hogy a fogatartóim lelkét a kezenben tarthassam, és az isten meghalgatta imámat.Hirtelen a szárnyaim megfeketedtek és megnötek , nem tudom mi adott reményt de megpróbáltam kiszabadulni.Az ör a rács tuloldalán aludt.És elszántan kivántam a lelkét, hirtelen egy fekete füstszerü koponyalaki szált ki belöle és egyenesen a kezembe szált.Nem fájt,nem ugy mint a rokonaimnak, nekem mindenki azt mkondt hogy a lelkekt megfogni akkora fájdalommal jár hogy majdnem kiibirhatattlan, de nekem nem fájt, söt jó érzés volt.A lélek melegittete a kezemet majd hirtelen egy kis láng gyuladta a kezemben.Nagyon kicsi volt nem nagyobb egy gyergyalángnál , de aranyszinü.Nemsokára a kis lélek is begyuladt.Ugy látszik kinozta a tüz, és ekkor eszembejutott valami.Azt mesélték régen hogy a lelkeknek nem lehet ártani csak feketekristályal és a tisztitótüzzel.Mikor rájöttem hogy a kezemben lévö kis láng a tisztiótüz egy  darabja nagy eröt éreztam magamban és szétártam a karomat. A kis láng oriási lettt és elolvasztottta a rácsokat a kis lélek meg elrepült.Lassan kisétáltam és láttam hogy a kis fogjom sobn repül át az árnyakon és társakat szerez magának minden átrepüléssel.Az árnyak csak hullotak.Nemsokára elértem egy nagy boltives ablakhoz.Kipróbáltam az uj szárnyaim. A levegöbe emelkedtem, nagyon szsokatlan volt mert még nem tudtam kordinálni a nagy szárnyakat.Ezidöalatt a kis lélekhadseregem kikergette az öszes árnyat az épületből és körém gyültek.Nem tudtam mit akarnak addig ameddig az a lélek amelyket elöször megfogtam nem kezte el a lábam ajját bökdösni.Egy kis tarisznya volt ott, ez a tarisznya-it  egy az oldalán figyekö kis fekete börtaisznára mutatott-kinyitottam és az öszes lélek beleszált.
Ezután még  éveket  kutattam a bennem lévö dolgokat egészen addig amedig egy Német könyvtárba rá nem bukkatam a dolog nyitjára.Ha egy angyalba gyülölet költözik de a lelke mégis tiszta marad néha Halálangyalá válnak.Ez azt jelenti hogy kapnak egy darabott a tisztitótüzböl és megadatik nekik a lekek tisztitása.
-És most viszajöttél hogy megkeresd a testvéred?-vágott közbe Stan
-Igen-válaszolta
Eközben Irisz lassan és halkan sirt.Ugy látszik sokkolta a dolog.
-Hogy lehetsz ilyen szemét-mondta ki végül zokogva Irisz- tudod te mit lt át An akor amikor.....amikor azt hitte hogy meghaltál, telesen öszeeset és te meg rá 2 hétre már vigan jártad a világott....
-Tudod hogy nekem Ann és te vag ya legfontosabb de muszá jvolt mennem...tudnom kellet mi vagyok.
-És ezért inkább hagytad egyedül felnöni a  testvéred.Ja és csak hogy tudd neki is fekete a szárnya....
-Tessék-mondta Dani idegesen-Stan mond azt hogy ez nem igaz.
-De igaz-mondta-akkor változott át mikor eltüntél.
-Oda kelll mennem hozá-mondta és már indult vona de Stan megfogta a vállát-majd holnap ugyis mennem kell hozá és akkor velünkjönnek Willék is.-Mondta és kikisérte Danit a szobábol.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése